структура управління
Установи та організації юстиції
Про управління
Інформація управління
Доступ до публічної інформації
Запобігання проявам корупції
Реєстри
Урядова «гаряча лінія»
Телефон: 0-800-507-309
Працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 21:00, в суботу – з 8:00 до 19:00, неділя та святкові дні – вихідні.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів – безкоштовні, з мобільних телефонів – платні.
До уваги громадян, які проживають на тимчасово окупованій території України
До відома громадян, які переселяються з АРК, м. Севастополь, Луганської та Донецької області в інші регіони України!
ЦППKПЮ
Інформація
29 березня 2018 року

Мін’юст презентував стратегію роботи на наступні 3 роки

Сьогодні в рамках колегії Міністерства юстиції України було презентовано Стратегічний план діяльності Міністерства юстиції на 2018 рік та наступні 2 бюджетні періоди.

За словами Міністра юстиції Павла Петренка, відомство переходить до створення повного циклу стратегічного планування власної роботи, який включатиме розробку покрокових планів дій на всіх рівнях, починаючи від найвищого керівного складу, де формуватиметься політика за різними напрямками, і закінчуючи чіткими інструкціями для спеціалістів.

«Ключовою різницею в підходах до стратегічного планування стане запровадження чітких маячків виконання стратегії. Також буде вказано конкретні строки реалізації завдань, які має виконати команда Мін’юсту на кожній ланці. Паралельно передбачено проведення моніторингу та аналізу причин, які завадили виконанню запланованого», - наголосив очільник Мін’юсту.

Міністерство переходить на сучасну методологію стратегічного планування «Results based management», тобто управління, орієнтоване на результат.

«Використовуючи цю методологію, ми провели кілька етапів стратегічних сесій та консультацій на різних рівнях. Їх результатом стали паспорти реформ у таких важливих напрямках як система державної реєстрації, система примусового виконання судових та інших рішень, зміни у пенітенціарній системі. Цей підхід дає змогу залучити до напрацювання плану дій представників усіх ланок юстиції, почути їхнє бачення та дізнатися про проблемні моменти у їхній роботі», - заявив Міністр юстиції.

Ця модель, за його словами, виявилася найбільш підходящою для Мін’юсту. Більше того, вона дуже добре зарекомендувала себе в роботі урядових та неприбуткових організацій, зокрема Червоного Хреста, Групи розвитку ООН, Світового банку, Уряду Канади.

Він зауважив, що стратегія визначає 4 пріоритети діяльності міністерства протягом наступних 3 років:

1. Гарантія та захист прав людини відповідно до принципів правової держави.

2. Створення сприятливого середовища для ведення бізнесу та залучення інвестицій.

3. Ефективне представництво держави в судах, в Європейському суді з прав людини та інших міжнародних юрисдикційних органах.

4. Ефективна координація сектору юстиції та забезпечення якісного нормопроектування в Уряді.

Він звернув окрему увагу на структурні зміни Міністерства юстиції в рамках пілотного проекту Уряду з реформи органів виконавчої влади.

«Вже успішно стартував процес створення директоратів у центральному апараті Мін’юсту. Наступний крок – посилення інституційної спроможності в регіонах. Ми проводитимемо тестування та навчання претендентів на посади в системі юстиції, аби потім до нас на конкурси приходили добре підготовлені спеціалісти. Це унікальна можливість для професійних та вмотивованих фахівців стати лідером змін у регіоні», - наголосив Павло Петренко.

Державний секретар Кабінету міністрів Володимир Бондаренко наголосив, що Уряд у 2017 році ухвалив 2,5 тис. рішень, кожне з яких було проаналізовано спеціалістами Міністерства юстиції.

«Ми маємо переглянути функції міністерств і делегувати їм більше прав та відповідальності, аби зменшити ту кількість рішень, які вносяться на розгляд Уряду і можуть бути врегульовані рішення центральних органів виконавчої влади», - додав Володимир Бондаренко.

Перший заступник Міністра юстиції Наталія Бернацька, презентуючи «Звіт про діяльність Міністерства юстиції України у 2017 році», зазначила: серед ключових напрямків роботи відомства – забезпечення реального виконання рішень судів.

«Ми запустили інститут приватних виконавців. Хоча на сьогодні їх працює усього 123, вони вже повернули законним власникам 50,7 млн грн», - сказала перший заступник Міністра юстиції.

Серед пріоритетів також стягнення боргів зі сплати аліментів. Так, минулого року забезпечено виплату 2,4 млрд грн боргу. Було розроблено закон #ЧужихДітейНеБуває, завдяки якому вже цього року стягнено 254 млн грн аліментів.

Не менш важливим напрямком є надання громадянам безоплатної правової допомоги (БПД).

«У 2017 році правову допомогу отримали 824 тисячі українців. Для прикладу, кількість консультацій, наданих громадянам, минулого року перевищила півмільйона, що вдвічі більше, ніж роком раніше. Окрім того, мобільні та дистанційні групи БПД здійснили майже 13 тисяч виїздів для допомоги жителям віддалених населених пунктів», - додала Наталія Бернацька.

Заступник Міністра юстиції Світлана Глущенко у свою чергу зауважила: сьогодні перед органами Державної виконавчої служби першочерговим завданням стоїть інституційне переосмисленням своєї місії у забезпеченні в Україні верховенства права, зокрема в частині обов’язковості виконання рішень судів та інших органів.

«Застаріла філософія процедури виконання рішень має поступитись впровадженню європейських підходів у роботі виконавців, що ґрунтуються на засадах соціальної спрямованості, професійної етичності та культури, відкритості, якості та оперативності виконавчого провадження. Саме цього від нас чекає суспільство та кожна людина, яка очікує реального відновлення справедливості в органах державної виконавчої служби», - заявила Світлана Глущенко.

Заступник Міністра юстиції Олена Сукманова звернула увагу на головні завдання Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції.

«Ми повинні постійно пам’ятати, що головними завданнями департаменту державної реєстрації та нотаріату є, по-перше, захист майнових прав громадян та бізнесу, що однозначно сприятиме покращенню інвестиційного клімату в країні. А по-друге, надання якісних, доступних та сучасних реєстраційних послуг населенню. Ефективно виконуючи ці два завдання, ми реалізуємо так звану стратегію «win-win», коли у виграші будуть і громадяни як отримувачі послуг, і Мін’юст як державний орган, що їх надає», - сказала Олена Сукманова.

За словами заступника Міністра юстиції Дениса Чернишова, паспорт реформи пенітенціарної системи – це той документ, де чітко прописані завдання та стратегічні цілі для кожного структурного підрозділу, пріоритетність кожного із завдань, план виконання, строки виконання, виконавців тощо.

«Внесений до Верховної Ради проект Закону «Про пенітенціарну систему» не має аналогів в українській історії. Документ кардинально змінює саму концепцію системи, адже вперше за роки незалежності України ми говоримо, що мета і місія пенітенціарної системи – це не виконання покарань, а реабілітація і ресоціалізація», - наголосив він.

За словами Директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк, робота системи безоплатної правової допомоги продовжить реалізацію завдань із забезпечення прав громадян.

«Наша мета – зміна правосвідомості українців, відчуття ними справедливості, віра в можливість вирішувати свої проблеми у правовий спосіб, незалежно від статків чи соціального статусу», – зазначив він.



Презентація. Звіт про діяльність Міністерства юстиції України за 2017 рік

Презентація. Колегія Міністерства юстиції України

Фотоматеріали за посиланням: https://minjust.gov.ua/galleries/kolegiya-ministerstva-yustitsii-ukraini-kiiv-29-bereznya-2018-roku

напрямки діяльності
Нотаріат
Фінансовий моніторинг
юридичних послуг
Кадрова робота
та державна служба
Державна реєстрація друкованих засобів масової інформації
Реєстація НПА
Державна реєстрація громадських формувань
Систематизація законодавства
Правова робота
Правова освіта
Виконання судових рішень
Робота із зверненнями громадян
Організаційне забезпечення, документування та контроль
Державна реєстрація актів цивільного стану
Сектор з питань банкрутства
Розгляд звернень та діяльність комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації
Взаємодія з суб`єктами державної реєстрації
Експертне забезпечення правосуддя
Home      Контакти      Луцьк      Волинь      Архів новин
©2008-2015, ГТУЮ у Волинській області