структура управління
Установи та організації юстиції
Про управління
Інформація управління
Доступ до публічної інформації
Запобігання проявам корупції
Реєстри
Урядова «гаряча лінія»
Телефон: 1545
Працює цілодобово
Дзвінки на урядову «гарячу лінію» з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
До уваги громадян, які проживають на тимчасово окупованій території України
До відома громадян, які переселяються з АРК, м. Севастополь, Луганської та Донецької області в інші регіони України!
ЦППKПЮ
Інформація
09 жовтня 2018 року

Вийшов шостий випуск програми «Я МАЮ ПРАВО!» на тему житлово-комунальних послуг

Міністерство юстиції України презентувало шостий випуск програми «Я МАЮ ПРАВО!» на тему «Житлово-комунальні послуги». Відеоматеріал створений за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який реалізується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром надання правової допомоги та фінансується Урядом Канади.

«Я МАЮ ПРАВО!» – загальнонаціональний правопросвітницький ТВ проект, спрямований на підвищення рівня правової обізнаності громадян.

У шостому випуску роз’яснюються права та обов'язки споживачів житлово-комунальних послуг.

Зокрема, споживач має право:

на несплату вартості комунальних послуг (крім постачання теплової енергії) у разі їх невикористання за період тимчасової відсутності у житловому приміщенні понад 30 календарних днів, за умови документального підтвердження відповідно до умов договорів про надання комунальних послуг;

розірвати договір про надання комунальної послуги, попередивши про це виконавця відповідної комунальної послуги не менш, як за два місяці до дати розірвання договору, за умови допуску виконавця для здійснення технічного припинення надання відповідної послуги.

Водночас у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги споживач зобов'язаний сплати пеню в розмірах, установлених законом або договорами про надання житлово-комунальних послуг, але не вище 0,01% суми боргу за кожний день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100% загальної суми боргу.

Також повідомляємо, що захист прав споживачів здійснюється судом. При задоволені вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної немайнової шкоди. У разі порушення законодавства про захист прав споживачів суб’єкти господарювання несуть відповідальність.

Інформер: https://youtu.be/MhaCP_RNM8Y

Програма: https://youtu.be/1gukcclPnrM

напрямки діяльності
Нотаріат
Фінансовий моніторинг
юридичних послуг
Кадрова робота
та державна служба
Державна реєстрація друкованих засобів масової інформації
Державна реєстація НПА
Державна реєстрація громадських формувань
Систематизація законодавства
Правова робота
Правова освіта
Виконання судових рішень
Робота із зверненнями громадян
Організаційне забезпечення, документування та контроль
Державна реєстрація актів цивільного стану
Сектор з питань банкрутства
Розгляд звернень та діяльність комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації
Взаємодія з суб`єктами державної реєстрації
Експертне забезпечення правосуддя
Внутрішій аудит
Home      Контакти      Луцьк      Волинь      Архів новин
©2008-2015, ГТУЮ у Волинській області