структура управління
Установи та організації юстиції
Про управління
Інформація управління
Доступ до публічної інформації
Запобігання проявам корупції
Реєстри
Урядова «гаряча лінія»
Телефон: 1545
Працює цілодобово
Дзвінки на урядову «гарячу лінію» з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
До уваги громадян, які проживають на тимчасово окупованій території України
До відома громадян, які переселяються з АРК, м. Севастополь, Луганської та Донецької області в інші регіони України!
ЦППKПЮ
Інформація
07 квітня 2016 року

Нотаріуси Волині взяли активну участь у круглому столі з проблемних питань застосування законодавства у сфері державної реєстрації

За три місяці цього року нотаріуси, які в грудні минулого року отримали право надавати послуги з реєстрації майна та бізнесу вчинили понад 300 тисяч реєстраційних дій. Про це 05 квітня 2016 року у ході круглого столу на тему «Проблемні питання застосування нотаріусами законодавства у сферах державної реєстрації» повідомив заступник Міністра юстиції Павло Мороз.

«Починаючи з 1 січня понад 300 тисяч реєстраційних дій були вчинені нотаріусами. Окрім того, на даний момент понад 6,5 тис. нотаріусів вже підключилися до наших реєстрів. Ми впевнені, що громадяни і бізнес у нормальних руках і отримують якісний сервіс», - зазначив заступник Міністра юстиції.

За його словами, нотаріуси не просто так стали першими, хто отримав додаткові повноваження. На його переконання – це фахова спільнота, яка працює на результат і не займається хабарництвом. 

«Ми усвідомлюємо, що реєстраційні функції є новими для нотаріусів. Тож не дивно, що у нотаріусів виникають певні практичні питання і питання технічного характеру. У нас має бути довіра один до одного. З нашого боку ми довірили вам цю дуже важливу функцію. А ви повинні довіряти нам як структурі, яка намагається зробити абсолютно все, щоб ви ці функції виконували максимально зручно для користувачів», - наголосив Павло Мороз.

Він також з розумінням зауважив, що на перших етапах нові реєстратори можуть робити помилки. Тому на базі Мін’юсту створено комісію з розгляду скарг на дії державних реєстраторів.

«Лише 10% з цих скарг стосуються роботи нотаріусів. При цьому більшість з них не мають під собою підстав. Сподіваюся, що завдяки спільній роботі нам вдасться знизити кількість невдоволених клієнтів до нуля», - додав він.

За словами заступника Міністра юстиції Оксани Іванченко, протягом останніх місяців Кабмін та Мін’юст ухвалили низку нормативно-правових актів, які забезпечують розвиток прийнятих в минулому році реєстраційних законів. 

«Минув третій місяць з дати набрання чинності двома нашими профільними законами. Нині ми обговорюємо проблеми, з якими ви стикаєтеся вже як повноцінні державні реєстратори. Ми намагаємося акумулювати та систематизувати питання і проблеми, з якими в ході повсякденної діяльності зустрічаються нотаріуси. Ми прагнемо почути проблеми, які потребують врегулювання на законодавчому рівні», - зазначила Оксана Іванченко.

Директор департаменту з питань нотаріату Мін’юсту Олена Мартинюк зі свого боку повідомила, що нотаріуси дуже гарно почали перебирати на себе функції у сфері реєстрації. 

«Порівняно з державними реєстраторами з 1 січня нотаріуси перейняли на себе вже 45% первинної реєстрації на новосформовані об’єкти нерухомості. Це говорить про те, що нотаріуси взялися гарно і почали працювати. Це дуже добре для населення, адже для них з’явилися безліч суб’єктів, які можуть надати їм гарну послугу», - зауважила вона. 

У свою чергу заступник директора департаменту державної реєстрації Віталій Гайдук звернув увагу нотаріусів на те, що у сфері реєстрації запроваджено принцип екстериторіальності.

«У нас запроваджено принцип екстериторіальності в сфері державної реєстрації. Не залежно від того, в якому регіоні зареєстрована особа, яка звертається для реєстрації бізнесу, не має ніяких перешкод прийняти ці документи, зареєструвати юридичну або фізичну особі підприємця, внести відповідний запис в реєстр», - зауважив він.

Єдиною додатковою дією, яку при цьому доведеться зробити нотаріусам, протягом 3 днів надіслати документи по місцю реєстрації бізнесу, де буде перебувати реєстраційна справа.

На “круглому столі” нотаріальною спільнотою України було активно обговорено проблеми, які виникають у сфері державної реєстрації: щодо здійснення реєстраційних дій у разі втрати правовстановлюючого документа; у разі наявності обтяжень при реєстрації права власності в результаті оформлення спадкових прав; порядку та розміру стягнення адміністративного збору та інше.

Крім того, окрему увагу учасниками заходу було звернуто на роботу в оновленому програмному забезпеченні Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Нотаріусами було запропоновано вирішити питання щодо встановлення додаткового захисту інформації, що міститься в реєстрі, з метою уникнення несанкціонованого втручання в його роботу, які мали місце у 2015 році, впровадити політику інформування нотаріусів про тимчасове відключення реєстру, а також щодо розроблення навчальної версії реєстру та інше.

Також на “круглому столі” було обговорено стан реалізації нотаріусами повноважень щодо реєстрації бізнесу.

Зазначимо, що нотаріальну спільноту Волині на цьому заході представляли: Ольга Ющик, в.о. завідувача сектору з питань нотаріату Головного територіального управління юстиції у Волинській області, Наталія Курта, Лідія Сушик, Ірина Юхименко, Зореслава Губик, приватні нотаріуси Луцького міського нотаріального округу, Надія Кузьміч, приватний нотаріус Ківерцівського районного нотаріального округу, Роман Кудим, приватний нотаріус Горохівського районного нотаріального округу.



напрямки діяльності
Нотаріат
Фінансовий моніторинг
юридичних послуг
Кадрова робота
та державна служба
Державна реєстрація друкованих засобів масової інформації
Державна реєстація НПА
Державна реєстрація громадських формувань
Систематизація законодавства
Правова робота
Правова освіта
Виконання судових рішень
Робота із зверненнями громадян
Організаційне забезпечення, документування та контроль
Державна реєстрація актів цивільного стану
Сектор з питань банкрутства
Розгляд звернень та діяльність комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації
Взаємодія з суб`єктами державної реєстрації
Експертне забезпечення правосуддя
Внутрішій аудит
Home      Контакти      Луцьк      Волинь      Архів новин
©2008-2015, ГТУЮ у Волинській області