структура управління
Установи та організації юстиції
Про управління
Інформація управління
Доступ до публічної інформації
Запобігання проявам корупції
Реєстри
Урядова «гаряча лінія»
Телефон: 0-800-507-309
Працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 21:00, в суботу – з 8:00 до 19:00, неділя та святкові дні – вихідні.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів – безкоштовні, з мобільних телефонів – платні.
До уваги громадян, які проживають на тимчасово окупованій території України
До відома громадян, які переселяються з АРК, м. Севастополь, Луганської та Донецької області в інші регіони України!
ЦППKПЮ
Інформація
05 травня 2017 року

Співпраця органів юстиції та ЦНАПів Волинської області продовжується

04 травня 2017 року представниками Головного територіального управління юстиції у Волинській області в черговий раз проведено робочу зустріч та семінар – нараду з представниками ЦНАПів Володимир – Волинського МВК та РДА. Заступник начальника УДР – начальник відділу Алла Мазур, працівники сектору взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів — Жанна Андрійчук та Юлія Харчик за участі керуючого справами виконавчого комітету Володимир – Волинської міської ради Наталії Прогонюк, директора ЦНАПу Володимир – Волинського МВК Алли Троць та завідувача ЦНАПу Володимир - Волинської РДА Галини Василенко та відповідних державних реєстраторів в ході робочої зустрічі наголосили на взаємодії з ЦНАПами Волинської області в сфері державної реєстрації, змісті антирейдерського закону та нових повноваженнях Міністерства юстиції України. Працівники сектору взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів — Жанна Андрійчук та Юлія Харчик довели до відома присутніх про основні зміни до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та порядок дій державних реєстраторів щодо застосування норм чинного законодавства. Інформацію стосовно змін та співпраці в сфері державної реєстрації громадських формувань довела до відома учасників робочої зустрічі та семінару заступник начальника УДР - начальник відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Алла Мазур, вона також звернула увагу присутніх на запроваджений національний проект Міністерства юстиції України «Онлайн будинок юстиції».

Підсумовуючи робочу зустріч та семінар – нараду, його учасники повідомили, що готові до здійснення усіх дій в частині прийняття та видачі документів для державної реєстрації громадських формувань, як фронт –офісів, та належної взаємодії, обговорили практичні аспекти застосування діючого законодавства сфери державної реєстрації.



напрямки діяльності
Нотаріат
Фінансовий моніторинг
юридичних послуг
Кадрова робота
та державна служба
Державна реєстрація друкованих засобів масової інформації
Реєстація НПА
Державна реєстрація громадських формувань
Систематизація законодавства
Правова робота
Правова освіта
Виконання судових рішень
Робота із зверненнями громадян
Організаційне забезпечення, документування та контроль
Державна реєстрація актів цивільного стану
Сектор з питань банкрутства
Розгляд звернень та діяльність комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації
Взаємодія з суб`єктами державної реєстрації
Експертне забезпечення правосуддя
Home      Контакти      Луцьк      Волинь      Архів новин
©2008-2015, ГТУЮ у Волинській області