структура управління
Установи та організації юстиції
Про управління
Інформація управління
Доступ до публічної інформації
Запобігання проявам корупції
Реєстри
Урядова «гаряча лінія»
Телефон: 1545
Працює цілодобово
Дзвінки на урядову «гарячу лінію» з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
До уваги громадян, які проживають на тимчасово окупованій території України
До відома громадян, які переселяються з АРК, м. Севастополь, Луганської та Донецької області в інші регіони України!
ЦППKПЮ
Робота із зверненнями громадян / Інформація
Право на доступ до інформації
далі
Термін розгляду звернень громадян
далі
Заходи Головного територіального управління юстиції у Волинській області щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян на 2018 рік
далі
Основні права громадян при розгляді звернень
далі
Вимоги щодо оформлення електронного звернення
далі
Інформація щодо звернення громадян в режимі відеоконференц-зв’язку
далі
До уваги громадян: організація розгляду звернень громадян!
далі
Особливості усного звернення громадян
далі
ПАМ`ЯТКА про основні права та обов`язки громадян при зверненні до органів юстиції
далі
Порядок особистого виїзного прийому громадян по місцю їх проживання та роботи керівництвом Головного територіального управління юстиції у Волинській області далі
ЗАХОДИ Головного територіального управління юстиції у Волинській області щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями на 2017 рік
далі
Безоплатна первинна правова допомога - вид державної гарантії, що полягає в інформуванні особи про її права і свободи, порядок їх реалізації, відновлення у випадку їх порушення та порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
далі
Стадії організації розгляду звернень громадян
Як передбачено ст. 19 Закону України “Про звернення громадян”, органи державної влади, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані, зокрема, об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги, не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам, а також особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.
далі
Відповідь на звернення громадян
Як передбачено ст. 18 Закону України “Про звернення громадян”, громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право, крім іншого, одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги.
далі
Питання реалізації права громадян на звернення до народних депутатів України, депутатів місцевих рад та їх розгляду органами юстиції
далі
напрямки діяльності
Нотаріат
Фінансовий моніторинг
юридичних послуг
Кадрова робота
та державна служба
Державна реєстрація друкованих засобів масової інформації
Державна реєстація НПА
Державна реєстрація громадських формувань
Систематизація законодавства
Правова робота
Правова освіта
Виконання судових рішень
Робота із зверненнями громадян
Організаційне забезпечення, документування та контроль
Державна реєстрація актів цивільного стану
Сектор з питань банкрутства
Розгляд звернень та діяльність комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації
Взаємодія з суб`єктами державної реєстрації
Експертне забезпечення правосуддя
Внутрішій аудит
Home      Контакти      Луцьк      Волинь      Архів новин
©2008-2015, ГТУЮ у Волинській області