структура управління
Установи та організації юстиції
Про управління
Інформація управління
Доступ до публічної інформації
Запобігання проявам корупції
Реєстри
Урядова «гаряча лінія»
Телефон: 0-800-507-309
Працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 21:00, в суботу – з 8:00 до 19:00, неділя та святкові дні – вихідні.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів – безкоштовні, з мобільних телефонів – платні.
До уваги громадян, які проживають на тимчасово окупованій території України
До відома громадян, які переселяються з АРК, м. Севастополь, Луганської та Донецької області в інші регіони України!
ЦППKПЮ
Робота із зверненнями громадян / Інформація
Вимоги щодо оформлення електронного звернення
далі
Інформація щодо звернення громадян в режимі відеоконференц-зв’язку
далі
До уваги громадян: організація розгляду звернень громадян!
далі
ЗАХОДИ Головного територіального управління юстиції у Волинській області щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями на 2017 рік
далі
18 вересня 2015 року
Безоплатна первинна правова допомога - вид державної гарантії, що полягає в інформуванні особи про її права і свободи, порядок їх реалізації, відновлення у випадку їх порушення та порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
далі
09 червня 2015 року
ТЕРМІНИ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЙ, ЗАЯВ ТА СКАРГ ГРОМАДЯН ДЕРЖАВНИМИ УСТАНОВАМИ ТА ТЕРМІНИ ПОДАННЯ СКАРГ ГРОМАДЯНАМИ ДО ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ
далі
14 квітня 2015 року
З метою оперативного вирішення питань процедурного та консультативного характеру, повідомляємо перелік питань, з якими громадяни можуть звернутись в телефонному режимі до керівників та спеціалістів відповідних відділів та секторів Головного територіального управління юстиції у Волинській області.
далі
20 січня 2015 року
Заходи Головного управління юстиції у Волинській області щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян на 2015 рік
далі
12 січня 2015 року
Інформація про проведену роботу із зверненнями громадян головним та територіальними управліннями юстиції області за 2014 рік у порівнянні з 2013 роком
далі
26 грудня 2014 року
Стадії організації розгляду звернень громадян
Як передбачено ст. 19 Закону України “Про звернення громадян”, органи державної влади, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані, зокрема, об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги, не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам, а також особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.
далі
07 жовтня 2014 року
Інформація про проведену роботу із зверненнями громадян головним та територіальними управліннями юстиції області за 9 місяців 2014 року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року
далі
Відповідь на звернення громадян
Як передбачено ст. 18 Закону України “Про звернення громадян”, громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право, крім іншого, одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги.
далі
08 липня 2014 року
Інформація про проведену роботу із зверненнями громадян головним та територіальними управліннями юстиції області за І півріччя 2014 року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року
далі
ПАМ`ЯТКА про основні права та обов`язки громадян при зверненні до органів юстиції
далі
30 квітня 2014 року
Питання реалізації права громадян на звернення до народних депутатів України, депутатів місцевих рад та їх розгляду органами юстиції
далі
09 квітня 2014 року
Інформація про проведену роботу із зверненнями громадян головним та територіальними управліннями юстиції області за І квартал 2014 року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року
далі
Особливості усного звернення громадян
далі
ПОРЯДОК особистого прийому громадян у Головному управлінні юстиції у Волинській області
далі
Заходи Головного управління юстиції у Волинській області щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян на 2014 рік
далі
28 січня 2014 року
Інформація про проведену роботу із зверненнями громадян головним та територіальними управліннями юстиції області за 2013 рік у в порівнянні з аналогічним періодом минулого року
далі
28 січня 2014 року
Інформація про стан розгляду звернень та прийому громадян, звернень і запитів народних депутатів України Головним управлінням юстиції у Волинській області та його територіальними управліннями за 10 місяців 2013 року
далі
09 січня 2014 року
Звіт про виконання заходів Головного управління юстиції у Волинській області щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян на 2013 рік, затверджених наказом Головного управління юстиції у Волинській області від 29 грудня 2012 року №75/48
далі
16 жовтня 2013 року
Інформація про стан розгляду звернень та прийому громадян, звернень і запитів народних депутатів України Головним управлінням юстиції у Волинській області та його територіальними органами за 9 місяців 2013 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року
далі
16 липня 2013 року
Інформація про стан розгляду звернень та прийому громадян, звернень і запитів народних депутатів України Головним управлінням юстиції у Волинській області та його територіальними органами за І півріччя 2013 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року
далі
12 квітня 2013 року
Інформація про стан розгляду звернень та прийому громадян, звернень і запитів народних депутатів України Головним управлінням юстиції у Волинській області та його територіальними органами за І квартал 2013 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року
далі
09 квітня 2013 року
Дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» щодо звернень, які надходять до органів юстиції
далі
18 січня 2013 року
До уваги громадян!
Міністерством юстиції України, відповідно до наказу від 29.12.2012 № 1335/7, затверджений Графік особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Міністерства
далі
напрямки діяльності
Нотаріат
Фінансовий моніторинг
юридичних послуг
Кадрова робота
та державна служба
Державна реєстрація друкованих засобів масової інформації
Реєстація НПА
Державна реєстрація громадських формувань
Систематизація законодавства
Правова робота
Правова освіта
Виконання судових рішень
Робота із зверненнями громадян
Організаційне забезпечення, документування та контроль
Державна реєстрація актів цивільного стану
Сектор з питань банкрутства
Розгляд звернень та діяльність комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації
Взаємодія з суб`єктами державної реєстрації
Експертне забезпечення правосуддя
Home      Контакти      Луцьк      Волинь      Архів новин
©2008-2015, ГТУЮ у Волинській області